Tréner a nagyvilágban

Tréner egy nagyobb világban

2018. november 18. 19:13 - Urbatorium

Facebook, interjúk és beszélgetések

wsi-imageoptim-deur1ov.jpg

A Tréner a nagyvilágban egy olyan blog, amivel szigorúan saját örömömre foglalkozom kevéske szabadidőmben pötyögve engem érdeklő témákról. Hátha másnak is érdekes. Aztán egyre gyakrabban kaptam témaötleteket, vagy konkrét kéréseket, hogy a játék egy-egy aspektusát vegyük kicsit nagyító alá. Alig néhány írás született így, de látom az olvasottságukból, hogy egyértelműen jó döntés volt hallgatni rájuk. Sok ötletem született. Egyrészt rá kellett jönnöm, hogy nem én vagyok az egyetlen tréner, aki a nagyvilágban kódorog és szívesen olvas kalandokról és eseményekről, másrészt, hogy ez az egész Veletek csak még jobb lehet.

LEGYÉL TE IS TRÉNER A NAGYVILÁGBAN!

Iszonyú hálás vagyok a PoGO Hungary csapatának, mert eddig gond nélkül oszthattam meg az írásaimat fészes csoportjaikban, rengeteg trénert elérve így. Beszélgetések indultak a kommentekben, tetszetős vélemények íródtak azokról a dolgokról, amikkel én is - nem szakértőként, de játékosként - foglalkoztam. Azt szeretném, ha egy kis közösséget építhetnénk azokkal az emberekkel, akik szívesen beszélgetnek egy-egy téma kapcsán. Ezért indítom el a blog facebook oldalát. Szeretnék kapcsolatot tartani veletek. Gyertek és lájkoljátok.

Voltak trénerek, akik a blog kapcsán írtak rám, mert kiderült, hogy akár a játékban, akár a magánéletben ismerjük egymást. Ez az igazi öröm az egészben, hogy embereket köt össze.

BESZÉLGETÉS MÁS JÁTÉKOSOKKAL

Játék közben sokat beszélgetünk másokról. Talán éppen azért, mert ők ütnek ki minket rendszeresen a gymekből, vagy mert a különböző csoportokban folyamatosan osztják meg az eredményeiket, aktuális ritka elkapásaikat. Látjuk a nevüket a discord csoportban, vagy mindig írogatnak kerületi chatekben. Őket szeretném közelebb hozni kicsit. Sok magyar játékos nemzetközi szinten is nagy eredményeket ér el a játékban. Rengetegen vannak, akik valamilyen módon - szerintem - figyelmet érdemelnek. Építik a közösséget, vagy valami különlegességet tudnak felmutatni. Biztos sokat nem ismerek, de akiket igen, azokkal szeretnék kicsit elbeszélgetni. Ezért bővül a blog egy interjús fejezettel, ahol a velük és róluk szóló írásokat olvashatjátok.

Ajánlanátok valakit? Ezért van a FB oldal, tegyétek meg!

KICSIT TÖBB, KICSIT FRISSEBB

Igyekszem minőségi tartalmat szolgáltatni, hogy ne legyen kidobott perc a soraimat olvasni. Szerkesztői támogatást kaptam, és ezért rendkívül hálás vagyok. Egyre több és több témalehetőséget látok, ami bejegyzést érdemelne. Remélem, hogy Veletek épül majd tovább ez a blog.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://treneranagyvilagban.blog.hu/api/trackback/id/tr3414379652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása