Tréner a nagyvilágban

40 lettem!

2017. november 05. 22:00 - Urbatorium

Olyan, mintha tegnap kezdtem volna

pokemon_go_trainer_level_up_basic_trainer.png

Igazából nem rajtam múlott, hogy meglett a 40, mert őszintén, szerintem a játék magában nem tartana meg. A mögötte lévő közösség viszont igen. Sok embernek hálálkodhatnék, akikkel akár napi szinten találkozunk, és toljuk, és sok csoportot megemlíthetnék, akikhez ilyen vagy olyan módon, de közöm van, de inkább csak egyetlen csapatot és velük baráti társaságot mondanék, mert velük valahogy végig ott voltunk és vagyunk egymás mellett. Köszi Lordok!

Amikre büszke vagyok:

    • 23314422_1750550121653450_1283829244_o2.png

      Nincs olyan, aki nálam korábban kezdte volna a játékot. A karakterem egyidős a pokemon goval, és együtt ünneplik az évfordulókat.

    • A 40-es szint eléréséig nem vásároltam coint a webshopban. Erre sokáig rendkívül büszke voltam, később aztán kicsit átgondoltam, hiszen ez a játék másfél éve napi szinten kikapcsol és szórakoztat, én mégse fizettem egy forintot sem nekik. Arra viszont tényleg büszke vagyok, hogy ettől függetlenül ha luckyra volt szükségem, volt luckym; ha lure-ozás volt, tettem luret én is; mind a két tárhelyem maxos volt. Raidekkel vigyáznom kellett, abból nem fért bele végtelen mennyiség.
    • Nem vagyok szociális típus, mégis rengeteg új embert megismertem. Nem minden ismertség sült el jól, de éppen ez a szép ebben. Meg az, ahogy tanulunk belőle.
    • Nagyjából egy éve ütöttük egymás termeit néhány környékbéli "arch-enemy"-vel, mire végre sikerült személyesen is találkoznunk. Mindenkivel úgy üdvözöltük egymást, mint az ezer éve nem látott régi haverral.
    • A 39-es szint eléréséig nem volt go plusszom. Ahogy a 39 meglett, másnap megérkezett a go plusz is. A roxfort meghívót viszont máig várom.
    • A játék amerikai megjelenésének második napján szabadságon voltam. Reggel felhúztam a karim 5-ös szintre, kievolváltam egy raticetet, és bepakoltam az örsi gymbe. Aznap ez, hogy ott ilyen komoly szintű edzők és pokék vannak, vezető hír volt a fészes csopiban :D
    • Nagyon sok élmény és emlék itt lehetne még ebben a listában, de hagyjunk meg azért némi privát szférát

 

Oh, és külön köszönet jár lakótársamnak, mert az első fél évben, amíg a vállalhatlan régi telefonomról próbáltam játszani, sokszor kölcsönadta a sajátját, hogy arról csapdossam a gymeket. Ezer hála, bro!

Szólj hozzá!
Címkék: személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://treneranagyvilagban.blog.hu/api/trackback/id/tr9813187222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása